ghaazaB

مطالب آموزشی پزشکی

ghaazaB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

1- C.R.A.P رو از بدنتون دور کنید

می دونید معنی C.R.A.P چیه؟ خب اینها گروهی از مواد غذایی هستند که برای بدن خوب نیستند. کافئین، شکر تصفیه شده، الکل و غذاهای آماده. اگر شما این چهار گروه غذایی رو از زندگیتون حذف کنید می تونید به سمت داشتن یک شکم صاف و پهلوی بدون چربی حرکت کنید. این ها جزو بزرگترین دشمنان یک شکم صاف هستند که به بدن شما می چسبند و باعث می شوند که از بین بردن چربی ها سخت شود.

2- هفته ای یک بار غذای مورد علاقه ات رو بخور

شما در امتناع از خوردن غذاهای غیر ضروری خوب عمل می کنید منتها این پیشنهاد هم به شما کمک می کنه که یکبار در هفته رو به خوردن اون غذایی که دوست دارید مثل پاستا، شکلات یا هر غذایی که ازش لذت می برید، اختصاص بدید. با اینکار سوخت و ساز بدنتون بالاتر میرود.

3- پیش به سوی مکمل ها و روغن ماهی

ساردین و سالمون مقدار زیادی روغن ماهی خوشمزه دارند. اسیدهای چرب امگا 3 که برای همه ضروری هستند باید در رژیم غذایی شما قرار بگیرند. اگر شما به صورت مستقیم نیز تمایلی به خوردن اینها ندارید می تونید از مکمل های روغن ماهی که در بازار موجود هستند استفاده کنید. این مکمل ها در سوخت و ساز چربی و داشتن شکم صاف به شما کمک زیادی می کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • رها کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی